تعمير آب سردكن يخچال جنرال الكتريك

اولين و تنها ترين نمايندگي مجاز تعمير محصولات جنرال الكتريك در تهران

تعمير آب سردكن يخچال جنرال الكتريك

۱۰ بازديد

چگونه مي توان آب سرد كن يخچال جنرال الكتريك را تعمير كرد

اگر دستگاه توزيع آب يخچال شما بدون آب است يا آهسته كار مي كند، اين چيزي است كه بايد بررسي كنيد تا بتوانيد تعمير يخچال جنرال الكتريك را انجام دهيد. (بدون آب و يا توزيع آهسته آن) اگر يخچال شما به تازگي نصب شده است، مطمئن شويد كه اهرم آب سردكن را به مدت 3 دقيقه به پايين فشار دهيد تا مخزن، آب را به طور كامل پر كند. معمولا مخزن آب داخل بخش غذاهايي تازه قرار دارد.

در اكثر مدل هاي يخچال فريزر از قبيل جنرال الكتريك Whirlpool refrigerator, Frigidaire refrigerator, Samsung refrigerator, KitchenAid refrigerator, Haier refrigerator, Jennair refrigerator, LG refrigerator, Kenmore Elite refrigerator, or Maytag refrigerator ، به طور متوسط 8 ثانيه براي پر كردن يك ليوان آب به حجم 8 اونس زمان نياز است.
اگر يخچال جنرال الكتريك شما هيچ چراغي در صفحه كنترل ندارد و بدون آب يا يخ كار مي كند، اتصال برق را كنترل كنيد.

تعمير يخچال جنرال الكتريك

اگر يخچال شما به طور ناگهاني توزيع آب را متوقف كرده است

اطمينان حاصل كنيد كه دريچه لوله آب در ديواره يخچال باز باشد. معمولا براي اتصال دستگاه و به منبع آب خانگي شما، از يك دريچه استفاده مي شود. اين شير بايد كاملا باز شود تا يخچال، آب را به طور كامل دريافت كند.

شما همچنين بايد شير ورودي آب را در پشت دستگاه خود چك كنيد. اين كار الكتريكي است و مي تواند با يك ولت سنج آزمايش شود تا ببينيد آيا به درستي كار مي كند. همچنين مطمئن شويد كه لوله آب در يخچال خم شده يا خم نشده است.

اگر شما اخيرا يخچال را خاموش كرده ايد و جاي آن را تغيير داده ايد، احتمالا وقتي دستگاه را دوباره در محل قرار مي داديد، ممكن است لوله آب را خم كرده باشيد. همچنين ممكن است كه يك لوله آب يخ زده شود و به همين دليل جريان آب را محدود كند. تمام خطوط آب را براي بررسي يخ زدگي و يا قسمت هاي مسدود شده بررسي كنيد.

آيا نياز به قطعات توزيع آب و يخ براي يخچال جنرال الكتريك خود داريد؟ در اينجا جايگزيني براي كيت آب دوگانه موجود است
شما همچنين ممكن است يك فيلتر آب مسدود شده داشته باشيد. اين فيلتر مي تواند يا به يخچال فريزر شما متصل شده باشد و يا
در مسير “خط لوله آب” در پشت يخچال جنرال الكتريك قرار گيرد.

يك فيلتر آب مسدود شده باعث مي شود جريان آب در شبكه توزيع بسيار آهسته بوده يا به طور كلي متوقف شود. فيلتر آب را تعويض كنيد و اين كار به احتمال زياد مشكل شما را حل خواهد كرد. فيلترهاي آب يخچال جنرال الكتريك بايد هر 6 ماه يكبار تعويض شوند.

هنگامي كه فيلتر آب را تعويض كرديد، توزيع كننده آب را آزمايش كنيد. اگر آب به همان صورت كه انتظار مي رفت جريان يافت، شما مشكل را حل كرده ايد.

اگر آب سردكن كار نمي كند، اما شما مي دانيد كه آب مورد نياز توليد مي شود و قدرت كافي را هم دارد، پس در اين صورت يك سوئيچ معيوب در توزيع كننده به احتمال زياد مي تواند دليل آن باشد. شما ممكن است نياز داشته باشيد كه دستگاه را از هم جدا كنيد و دريچه و يا سوئيچ ها را در توزيع كننده تعويض كنيد. اگر يك سوئيچ يا شير معيوب داريد، ممكن است يك صداي پارازيت كليك يا يك صداي جزئي بشنويد.

اگر آبرساني به طور دائم آب قطع شده باشد، شما يك مشكل در دريچه خروجي آب داريد. شما مي توانيد مدل يخچال خود را به صورت آنلاين جستجو كنيد و سوئيچ يا شيري را كه نياز داريد از نمايندگي جنرال الكتريك تهيه كنيد.

اگر بعد از استفاده از آب سردكن، چند قطره آب از آن چكه كند، اين طبيعي است و به علت تأخير در سيستم آبرساني مي باشد.
اگر تخليه آب از مخزن مشكل شما است، شما مي توانيد مخزن آب كامل و سيستم لوله آب را تميز كنيد. از يك فنجان بزرگ استفاده كنيد و براي مدت 3 دقيقه در مخزن فشار دهيد. اين باعث مي شود كه هوا به دام افتاده تخليه شود كه مي تواند باعث انحراف در مسير آب شود.

نكته: اگر درب يخچال باز باشد، سيستم آب سردكن و يخ ساز كار نخواهد كرد.

به ياد داشته باشيد هنگام رفع مشكل جريان آب در يخچال جنرال الكتريك خود، برق را قطع كرده و به دلايل ايمني جريان آب را نيز قطع كنيد.

اگر دلايل ديگري مي دانيد كه يخچال ممكن است از كار بايستد و آب و يخ توليد نكند لطفا با ما نمايندگي تعميرات جنرال الكتريك تماس بگيريد تا تعميركاران متخصص ما در كوتاهترين زمان تعميرات يخچال جنرال الكتريكشما را انجام دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.